Pagina's

zondag 19 februari 2017

The Recipe for this Card.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Heel veel beetjes van Annelies, een beetje van Sandrine
en toch ook nog een klein beetje van mijzelf. Dit alles
tezamen is "het recept" voor bovenstaand kaartje.

Voorzichtig.....struikel niet over de bloemen op de trap!

De afbeelding past in de 4 hoekjes van Inside Or Out no. 7 en
deze heb ik deze keer "Inside" gebruikt. Je moet wel secuur
werken anders past de afbeelding niet.....het is mij ook niet
de eerste keer gelukt. Eerlijk is eerlijk.....van de afbeelding heb ik
een klein randje af moeten snijden om alles passend te maken.

Bij het bovenste linker hoekje heb ik het witte papier door
de boogjes "geweven" en bij het onderste linker hoekje
heb ik het witte papier er "gewoon" in/onder geschoven.

Crealies stansen/dies:
Papicolor item:

CraftEmotions item:
Leuk toch? Bloemen, vlinders en Crealies!

Bedankt voor het langskomen en tot ziens.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Dit is wel een hele mooi !
    Lekkere kleur dat roze !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow wat een mooie felle roze kaart Wilma...weer een echte topper!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.